Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/45908
Назва: The peculiarities of educational communication under the distance learning mode
Інші назви: Особливості освітньої комунікації в умовах дистанційного навчання
Автори: Tsaryk, Olga
Rybina, Nataliia
Царик, Ольга
Рибіна, Наталія
Ключові слова: distance learning
educational communication
constructivism
information and communication technologies
дистанційне навчання
освітня комунікація
конструктивізм
інформаційно-комунікаційні технології
Дата публікації: 2021
Видавництво: ЗУНУ
Бібліографічний опис: Tsaryk, О. The peculiarities of educational communication under the distance learning mode [Текст] / Olga Tsaryk, Nataliia Rybina // Гуманітарні студії : історія та педагогіка. – 2021. – № 1. – С. 88-98.
Короткий огляд (реферат): Abstract. The article analyzes the features of educational communication in higher education institutions in the context of distance learning. It has been noted that the ultimate goal of educational communication is both the transfer of information and the formation of a certain system of students’ knowledge, skills and competencies . The objective of the article is to analyze the features of educational communication as a classic element of the information and pedagogical environment in terms of distance learning on the basis of pedagogical constructivism, presented in modern domestic and foreign studies. It has been analyzed the concept of distance learning as a purposeful interactive process of higher education, based on scientific sources and the use of modern information and telecommunications technologies. The advantages of distance learning are emphasized, in particular extraterritoriality, synchronous and asynchronous modes of interaction of participants of educational process. Under the distance learning mode there is a practical mastering of information tools and communication technologies. It has been emphasized that distance learning provides access to various educational resources, gives an opportunity to receive education in a convenient and appropriate form for the student, helps to develop student abilities, provides data exchange, communicative activities based on professional and educational interests, training, retraining or change professional activity. The educational environment as a combination of offline and online structures in monocultural and multicultural space is studied. It is emphasized that with the development of information technologies the students’ communicative efficiency of increases, access to international resources is simplified. The change of the model of educational communication is substantiated, as a result of which there is an attraction of more sources of information and communication channels in the space of information. It has been made the conclusions about the change of information transfer technology in a modern higher education institution. The communication capabilities of the educational process in terms of distance learning depend on the means of transmitting information that meet the goals and objectives of learning. Changes in the regulation of educational communication influenced the modality of the learning process: while solving personal educational problems the subject of learning estimates the information educational flow. У статті проаналізовано особливості освітньої комунікації у закладах вищої освіти в умовах дистанційного навчання. Зазначено, що кінцева мета такої комунікації полягає у передачі інформації та формуванні у студентів певної системи знань, умінь, навичок і компетенцій. Мета дослідження полягає в аналізі особливостей освітньої комунікації як класичного елемента інформаційно-педагогічного середовища в умовах дистанційного навчання на засадах педагогічного конструктивізму, що представлені в сучасних вітчизняних і закордонних дослідженнях. На основі наукових джерел проаналізовано поняття дистанційного навчання як цілеспрямованого інтерактивного процесу здобуття вищої освіти, що ґрунтується на використанні сучасних інформаційних і телекомунікаційних технологій. Виділено його переваги: екстериторіальність, синхронний і асинхронний режими взаємодії учасників навчального процесу. В умовах дистанційного навчання відбувається практичне оволодіння інструментами інформаційно-комунікаційних технологій. Крім того, таке навчання відкриває доступ до різноманітних навчальних ресурсів, забезпечує обмін даними та здійснення комунікативної діяльності за професійними й освітніми інтересами, дає можливість здобути освіту, підвищити кваліфікацію, здійснювати перепідготовку або змінити професійну діяльність у зручній для студента формі, допомагає розвивати його здібності. Досліджено освітнє середовище як поєднання офлайн- та онлайн- структур у монокультурному та полікультурному просторі. Підкреслено, що з розвитком інформаційних технологій підвищується комунікативна ефективність студентів, спрощується доступ до міжнародних ресурсів. Проаналізовано зміни у моделі освітньої комунікації, внаслідок яких зросла кількість джерел інформації та каналів комунікації в інформаційному просторі. Зроблено висновки про зміну технології передачі інформації в сучасному закладі вищої освіти. Комунікаційні можливості освітнього процесу в умовах дистанційного навчання залежать від засобів передачі інформації, що відповідають цілям і завданням навчання. Зміни у регламентації освітньої комунікації вплинули на модальність процесу навчання: задовільняючи особистісні освітні потреби, суб’єкт навчання оцінює інформаційний освітній потік.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/45908
Розташовується у зібраннях:Гуманітарні студії: історія та педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Царик.PDF570.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.