ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ЕКОНОМІЧНОГО ТА СОЦІАЛЬНО- КУЛЬТУРНОГО РОЗВИТКУ: ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 41 до 60 з 148
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Новітні підходи в теорії та практиці міжнародного менеджментуРудак, Анастасія
2024Зелене зростання країн, що розвиваютьсяСорівка, Василь; Блажей, Ірина
2024Сучасні методи нематеріальної мотивації персоналуДжура, Сергій; Баглей, Ростислав
2024Трансформація систем менеджменту в сучасних умовахВінярчик, Генадій
2024Ефективність функцій логістичного менеджментуТихненко, Даниїл
2024Роль менеджменту електронної комерції в просуванні продажТрицецький, Роман
2024Інноваційний менеджмент на підприємствіКурдіані, Георгій
2024Лідерство та мотивація як важливі компоненти міжнародної корпоративної культуриСухович, Юлія
2024Сучасні підходи до управління торговельною мережеюЖирій, Віталій
2024Глобальні тренди в управління іноземними інвестиціямиОнукевич, Андрій
2024Культурні тренінги з використанням технологій віртуальної реальностіМазур, Віктор
2024Представництво жінок на керівних посадах у міжнародному бізнесіЩуцька, Дарія
2024Покоління NEET: виклик для країн ЄСДлугопольський, Олександр
2024The transformation of marketing in B2B firms: from channel-based tactics to ecosystem-oriented strategiesVoitenko, Oleksiy; Voitenko, Yaroslav
2024Image management as an element of forming the company's reputation on the external marketMayovetsky, Ihor
2024The role of social media marketing in international businessKvasovsky, Dmytro; Myhal, Oksana
2024The importance of the omnichannel marketing strategy for the businessBoryk, Alla; Myhal, Oksana
2024Стратегії адаптації національних рекламних агентств до вимог європейського ринку в умовах євро інтеграціїДударев, Олександр
2024Роль глобальних криз у формуванні стратегій ризик- менеджменту для мультинаціональних компанійКозак, Юрій
2024Глобалізація та її вплив на міжнародний бізнесЦиклиняк, Тарас
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 41 до 60 з 148