Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/6136
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКардинал, Мирослава-
dc.date.accessioned2016-12-04T14:40:41Z-
dc.date.available2016-12-04T14:40:41Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКардинал, Мирослава. Удосконалення внутрішньої комунікативної взаємодії з споживачами медичних послуг [Текст] / Мирослава Кардинал // Інноваційні технології в менеджменті та публічному управлінні : зб. тез доп. загальноунівер. наук. конф. [м. Тернопіль, квіт. 2016 р.] / відп. за вип. М. М. Шкільняк. – Тернопіль : Тайп, 2016. – 358 с. – До 50-річчя ТНЕУ. – С. 130-132.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/6136-
dc.publisherТернопіль, Тайпuk_UA
dc.titleУдосконалення внутрішньої комунікативної взаємодії з споживачами медичних послугuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В МЕНЕДЖМЕНТІ ТА ПУБЛІЧНОМУ УПРАВЛІННІ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кардинал.pdf177.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.