Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/6170
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМарущак, Євгеній-
dc.date.accessioned2016-12-04T19:10:30Z-
dc.date.available2016-12-04T19:10:30Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМарущак, Євгеній. Забезпечення ефективної комунікації зі споживачами послуг в процесі реалізації місії ресторанного закладу [Текст] / Євгеній Марущак // Інноваційні технології в менеджменті та публічному управлінні : зб. тез доп. загальноунівер. наук. конф. [м. Тернопіль, квіт. 2016 р.] / відп. за вип. М. М. Шкільняк. – Тернопіль : Тайп, 2016. – 358 с. – До 50-річчя ТНЕУ. – С. 167-169.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/6170-
dc.publisherТернопіль, Тайпuk_UA
dc.titleЗабезпечення ефективної комунікації зі споживачами послуг в процесі реалізації місії ресторанного закладуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В МЕНЕДЖМЕНТІ ТА ПУБЛІЧНОМУ УПРАВЛІННІ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Марущак.pdf136.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.