Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7023
Назва: Маркетингова оцінка ринку спортивних товарів
Автори: Цетнар, Лариса
Дата публікації: 2016
Видавництво: Тернопіль, Крок
Бібліографічний опис: Цетнар, Лариса. Маркетингова оцінка ринку спортивних товарів [Текст] / Лариса Цетнар // Міжрегіональне співробітництво в національному та міжнародному вимірах : Десяті ювілейні регіональні та муніципальні читання : зб. матеріалів доп. міжнар. наук.-практ. конф. [м. Тернопіль, 18-19 жовт. 2016 р.] / редкол. : М. М. Шкільняк, А. Ф. Мельник, Г. Л. Монастирський [та ін.] ; відп. за вип. М. М. Шкільняк. - Тернопіль : Крок, 2016. - С. 359-361.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7023
Розташовується у зібраннях:МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ СПІВРОБІТНИЦТВО В НАЦІОНАЛЬНОМУ ТА МІЖНАРОДНОМУ ВИМІРАХ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Цетнар.pdf305.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.