Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-7 зі 7.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2012Створення споживчої цінності об'єктів промислової нерухомостіСолнцев, С.; Струлєв, О.; Solntsev, S.; Strulyev, O.
2016Нові підходи у наданні роздрібних банківських послуг в умовах розвитку цифрових мобільних технологій: досвід іноземних банківКириленко, Сергій; Kyrylenko, Serhii
2016Маркетинг відносин в системі агробізнесу у контексті викликів євроінтеграційних процесівДудар, Тарас; Dudar, Taras
2019Конкурентні переваги властивостей органічної агропродовольчої продукції з позицій маркетингуДудар, Володимир; Dudar, Volodymyr
2016Аналіз інтеграції маркетингових комунікацій підприємств-виробників спортивних товарівЦетнар, Лариса; Tsetnar, Larysa
2016Продаж у системі маркетингу: природа, функції та видиДячун, Ольга; Diachun, Olha
2012Нова парадигма маркетингу в інформаційній економіціСохацька, Олена; Курант, Тетяна; Sokhatska, Olena; Kurant, Tetyana