Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 14 з 14
Дата випуску | Назва | Автор(и) |
2002 | Історико-еволюційне порівняння моделей організації соціально-психологічної роботи | Сівак, Станіслав |
2002 | Зміст, структура та оформлення розвивального підручника | Гірняк, Андрій |
2002 | Система експертно-діагностичного забезпечення експерименту з модульно-розвивального навчання | Ребуха, Лілія |
2002 | Дослідження умов і чинників ефективності організації модульно-розвивальних занять (багатофакторний аналіз) | Бригадир, Марія |
2002 | Розвиток ціннісно-смислової сфери особи за модульно-розвивального навчання | Лазарук, Андрій |
2002 | Параметри психологічного впливу в контексті інноваційного навчання | Ященко, Елеонора |
2002 | Динаміка різновидів рефлексії у модульно-розвивальному навчальному циклі | Бугерко, Ярослава |
2002 | Аналіз інноваційних моделей навчання за параметричними ознаками Я-концепції | Бамбурак, Наталія |
2002 | Наукове проектування розвивальної комунікації у цілісному освітньому метапроцесі | Тімотін, Андріана |
2002 | Модель соціально-культурного простору експериментальної школи та її емпіричне обґрунтування | Коміссаров, Вадим |
2002 | Психологічний оргвплив у структурі модульно-розвивальних взаємин | Гуменюк, Оксана |
2002 | Теорія освітньої діяльності як метасистема | Фурман, Анатолій |
2002 | Наукові школи як фундамент вищої освіти | Устенко, Олександр |
2002 | Ми творимо майбутнє сьогодні! | Фурман, Анатолій |
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 14 з 14