Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48994
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМних, Анастасія-
dc.date.accessioned2023-11-29T13:29:29Z-
dc.date.available2023-11-29T13:29:29Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМних, А. Формування маркетингових комунікацій на основі інтернет-технологій в діяльності торговельних підприємств [Текст] / Анастасія Мних // Інноваційні процеси економічного та соціально-культурного розвитку: вітчизняний та зарубіжний досвід : тези доп. ХVI Міжнар. наук.-практ. конф. молод. учених і студ. [Тернопіль, 28-29 берез. 2023 р.]. – Тернопіль : ЗУНУ, 2023. – С. 197-199.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48994-
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.titleФормування маркетингових комунікацій на основі інтернет-технологій в діяльності торговельних підприємствuk_UA
Розташовується у зібраннях:ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ЕКОНОМІЧНОГО ТА СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНОГО РОЗВИТКУ: ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мних Анастасія.pdf208.72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.