Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48994
Назва: Формування маркетингових комунікацій на основі інтернет-технологій в діяльності торговельних підприємств
Автори: Мних, Анастасія
Дата публікації: 2023
Видавництво: ЗУНУ
Бібліографічний опис: Мних, А. Формування маркетингових комунікацій на основі інтернет-технологій в діяльності торговельних підприємств [Текст] / Анастасія Мних // Інноваційні процеси економічного та соціально-культурного розвитку: вітчизняний та зарубіжний досвід : тези доп. ХVI Міжнар. наук.-практ. конф. молод. учених і студ. [Тернопіль, 28-29 берез. 2023 р.]. – Тернопіль : ЗУНУ, 2023. – С. 197-199.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48994
Розташовується у зібраннях:ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ЕКОНОМІЧНОГО ТА СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНОГО РОЗВИТКУ: ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мних Анастасія.pdf208.72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.