Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7580
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурман, Анатолій Васильович-
dc.contributor.authorГірняк, Андрій Несторович-
dc.date.accessioned2016-12-19T08:38:35Z-
dc.date.available2016-12-19T08:38:35Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7580-
dc.description.abstractПублікація висвітлює мету, завдання, вихідні ідеї та гіпотези, методологічну основу, очікувані наукові та емпіричні результати авторського проекту, а також обґрунтовує зміст етапів та порядок виконання науково-дослідних робіт, імовірне поле реалізації спроектованих результатів та їх ефективність. Водночас подаються здобутки першого етапу виконання пропонованої програми, визначається їх практична цінність та форми і способи апробації.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВітакультурний млин, модуль 14, 2011, С. 41-50uk_UA
dc.titleПсихолого-дидактичне проектування змісту та структури навчально-книжкових комплексів (основи програми та її виконання)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
f_14_4.pdf528.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.