Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52138
Назва: Імідж-менеджмент як елемент формування репутації підприємства на зовнішньому ринку
Автори: Жирій, Віталій Ярославович
Ключові слова: імідж-менеджмент
управління торговельними мережами
торговельні мережі одягу
зарубіжні ринки
Дата публікації: 2024
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Жирій, В. Я. Імідж-менеджмент як елемент формування репутації підприємства на зовнішньому ринку : кваліфікаційна робота : спец. 073 – менеджмент освітньо-наукова програма – міжнародний менеджмент / Віталій Ярославович Жирій ; наук. керівник д.е.н., проф. О. М. Сохацька. Тернопіль : ЗУНУ, 2024. 62 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота Імідж-менеджмент як елемент формування репутації підприємства на зовнішньому ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52138
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Жирій В..pdf774.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.