Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52141
Назва: Імідж-менеджмент як елемент формування репутації підприємства на зовнішньому ринку
Автори: Майовецький, Ігор Русланович
Ключові слова: імідж-менеджмент
імідж
управління іміджем підприємства
Дата публікації: 2024
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Майовецький, І. Р. Імідж-менеджмент як елемент формування репутації підприємства на зовнішньому ринку : кваліфікаційна робота : спец. 073 – менеджмент освітньо-наукова програма – міжнародний менеджмент / Ігор Русланович Майовецький ; наук. керівник к.ф.н., доц. Л. І. Вергун. Тернопіль : ЗУНУ, 2024. 74 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота Імідж-менеджмент як елемент формування репутації підприємства на зовнішньому ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52141
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Майовецький І.pdf1.67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.