Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52143
Назва: Управління маркетинговою діяльністю згідно принципів зеленого зростання у країнах, що розвиваються
Інші назви: Green growth management of marketing activities in developing countries
Автори: Сорівка, Василь Тарасович
Ключові слова: зелене зростання
управління маркетинговою діяльністю
екологічний маркетинг
Дата публікації: 2024
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Сорівка, В. Т. Управління маркетинговою діяльністю згідно принципів зеленого зростання у країнах, що розвиваються = Green growth management of marketing activities in developing countries : кваліфікаційна робота : спец. 073 – менеджмент освітньо-наукова програма – міжнародний менеджмент / Василь Тарасович Сорівка ; наук. керівник к.е.н., доц. Т. І. Длугопольська. Тернопіль : ЗУНУ, 2024. 67 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота Управління маркетинговою діяльністю згідно принципів зеленого зростання у країнах, що розвиваються.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52143
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сорівка Василь.pdf1.59 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.