Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52144
Назва: Вплив діджиталізації на розвиток бренд-менеджменту мультинаціональних корпорацій
Інші назви: The impact of digitalization on the development of brand management of multinational corporations
Автори: Сорівка, Ігор Тарасович
Ключові слова: діджиталізація
бренд-менеджмент
бренд
споживчі тренди
маркетингова система
Дата публікації: 2024
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Сорівка, І. Т. Вплив діджиталізації на розвиток бренд-менеджменту мультинаціональних корпорацій = The impact of digitalization on the development of brand management of multinational corporations : кваліфікаційна робота : спец. 073 – менеджмент освітньо-наукова програма – міжнародний менеджмент / Ігор Тарасович Сорівка ; наук. керівник к.е.н., доц. Т. І. Длугопольська. Тернопіль : ЗУНУ, 2024. 69 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота Вплив діджиталізації на розвиток бренд-менеджменту мультинаціональних корпорацій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52144
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сорівка Ігор.pdf1.24 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.