Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52872
Назва: Дослідження впливу бренду на внутрішню організаційну культуру фірми
Автори: Гетьман, О. В.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Гетьман, О. В. Дослідження впливу бренду на внутрішню організаційну культуру фірми : кваліфікаційна робота : спец. 075 – маркетинг освітньо-професійна програма маркетинг / О. В. Гетьман ; к.е.н., доц. Р. Б. Окрепкий. Тернопіль : ЗУНУ, 2024.- 48 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52872
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гетьман О._2024.pdf843.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.