Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52873
Назва: Дослідження шляхів впровадження інтегрованих маркетингових комунікацій в діяльність підприємства
Інші назви: Investigating the implementation of Integrated Marketing Communications in Company Operations
Автори: Гоцуляк, Юлія Володимирівна
Дата публікації: 2024
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Гоцуляк, Ю. В. Дослідження шляхів впровадження інтегрованих маркетингових комунікацій в діяльність підприємства = Investigating the implementation of Integrated Marketing Communications in Company Operations : кваліфікаційна робота : спец. 075 – маркетинг освітньо-професійна програма маркетинг / Ю. В. Гоцуляк ; к.е.н., доц. Н. Р. Іванечко. Тернопіль : ЗУНУ, 2024.- 53 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52873
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гоцуляк Ю..pdf1.15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.