Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52874
Назва: Дослідження ефективності контекстної реклами підприємства та шляхи її оптимізації
Інші назви: Analyzing the Effectiveness of Contextual Advertising in the Company’s Marketing Activities and Strategies for Optimization
Автори: Гуменюк, Назарій Володимирович
Дата публікації: 2024
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Гуменюк, Н. В. Дослідження ефективності контекстної реклами підприємства та шляхи її оптимізації = Analyzing the Effectiveness of Contextual Advertising in the Company’s Marketing Activities and Strategies for Optimization : кваліфікаційна робота : спец. 075 – маркетинг освітньо-професійна програма маркетинг / Н. В. Гуменюк ; наук. керівник д.е.н., проф. Т. М. Борисова. Тернопіль : ЗУНУ, 2024.- 48 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52874
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гуменюк Н.В..pdf1.14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.