Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52875
Назва: Формування маркетингової комунікаційної політики компанії
Інші назви: Formulating a marketing communication policy for the company
Автори: Іжевська, Богдана Михайлівна
Дата публікації: 2024
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Іжевська, Б. М. Формування маркетингової комунікаційної політики компанії = Formulating a marketing communication policy for the company : кваліфікаційна робота : спец. 075 – маркетинг освітньо-професійна програма маркетинг / Б. М. Іжевська ; к.е.н., Л. Р. Галько. Тернопіль : ЗУНУ, 2024.- 53 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52875
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Іжевська Богдана_2024.pdf687.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.