Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52876
Назва: Формування програми лояльності підприємства у відносинах із споживачами в умовах війни
Автори: Колтонюк, Вікторія Андріївна
Дата публікації: 2024
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Колтонюк, В. А. Формування програми лояльності підприємства у відносинах із споживачами в умовах війни : кваліфікаційна робота : спец. 075 – маркетинг освітньо-професійна програма маркетинг / В. А. Колтонюк ; к.е.н., доц. В. Т. Дудар. Тернопіль : ЗУНУ, 2024.- 43 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52876
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Колтонюк В.А.pdf447.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.