Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52877
Назва: Розробка клієнтоорієнтованої стратегії маркетингу в умовах війни
Інші назви: Developing a customer-centric marketing strategy during wartime
Автори: Левицький, Василь Віталійович
Дата публікації: 2024
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Левицький, В. В. Розробка клієнтоорієнтованої стратегії маркетингу в умовах війни = Developing a customer-centric marketing strategy during wartime : кваліфікаційна робота : спец. 075 – маркетинг освітньо-професійна програма маркетинг / В. В. Левицький ; к.е.н., Л. Р. Галько. Тернопіль : ЗУНУ, 2024.- 56 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52877
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Левицький Василь_2024.pdf1.04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.