Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52881
Назва: Оцінка ефективності маркетингової товарної політики підприємства і розробка шляхів її вдосконалення «ВЗУТЕКС»
Автори: Новак, Іван Андрійович
Дата публікації: 2024
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Новак, І. А. Оцінка ефективності маркетингової товарної політики підприємства і розробка шляхів її вдосконалення «ВЗУТЕКС» : кваліфікаційна робота : спец. 075 – маркетинг освітньо-професійна програма маркетинг / І. А. Новак ; к.е.н., доц. С. Є. Хрупович. Тернопіль : ЗУНУ, 2024.- 53 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52881
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
НОВАК_2024.pdf1.31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.