Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52883
Назва: Управління інноваціями у маркетинговій товарній політиці промислового підприємства
Інші назви: Managing innovations in the marketing product policy of an industrial enterprise
Автори: Осадчук, Зоя Миколаївна
Дата публікації: 2024
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Осадчук, З. М. Управління інноваціями у маркетинговій товарній політиці промислового підприємства = Managing innovations in the marketing product policy of an industrial enterprise : кваліфікаційна робота : спец. 075 – маркетинг освітньо-професійна програма маркетинг / З. М. Осадчук ; к.е.н., Л. Р. Галько. Тернопіль : ЗУНУ, 2024.- 59 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52883
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Осадчук Зоя_2024.pdf702.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.