Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52889
Назва: Стратегія розвитку соціальних медіа для покращення обслуговування клієнтів та збільшення лояльності
Автори: Стельмах, Андріана Андріївна
Дата публікації: 2024
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Стельмах, А. А. Стратегія розвитку соціальних медіа для покращення обслуговування клієнтів та збільшення лояльності : кваліфікаційна робота : спец. 075 – маркетинг освітньо-професійна програма маркетинг / А. А. Стельмах ; наук. керівник к.е.н., доц. Н. Р. Іванечко. Тернопіль : ЗУНУ, 2024.- 66 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52889
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стельмах А..pdf2.04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.