Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/53066
Назва: Проєкт рішення із відкриття нового бізнесу (соціальне медіа-агентство MediaMinds) і його маркетингове обґрунтування
Автори: Беріта, В. І.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Короткий огляд (реферат): Курсова робота Проєкт рішення із відкриття нового бізнесу (соціальне медіа-агентство MediaMinds) і його маркетингове обґрунтування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/53066
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Беріт_5_МАРКз-41.pdf982.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.