Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/53194
Назва: Особливості маркетингових стратегій ТНК у міжнародному середовищі
Інші назви: Features of Marketing Strategies of TNCs in the International Environment
Автори: Кравець, Катерина Богданівна
Ключові слова: маркетингова стратегія
транснаціональні корпорації (ТНК)
Дата публікації: 2024
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Кравець, К. Б. Особливості маркетингових стратегій ТНК у міжнародному середовищі = Features of Marketing Strategies of TNCs in the International Environment : кваліфікаційна робота : спец. 292 – міжнародні економічні відносини освітньо-професійна програма – міжнародний маркетинг / Катерина Богданівна Кравець ; наук. керівник доц. О. С. Братко. Тернопіль : ЗУНУ, 2024. 57 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота Особливості маркетингових стратегій ТНК у міжнародному середовищі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/53194
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кравець К.pdf2.61 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.