Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/53197
Назва: Маркетингові стратегії МНК в умовах глобальних викликів
Інші назви: Marketing Strategies of Multinational Corporations (MNCs) in the Face of Gobal Сhallenges
Автори: Радь, Ростислав Дмитрович
Ключові слова: мультинаціональні корпорації (МНК)
маркетингові стратегії
СOVID-19
Дата публікації: 2024
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Радь, Р. Д. Маркетингові стратегії МНК в умовах глобальних викликів = Marketing Strategies of Multinational Corporations (MNCs) in the Face of Gobal Сhallenges : кваліфікаційна робота : спец. 292 – міжнародні економічні відносини освітньо-професійна програма – міжнародний маркетинг / Ростислав Дмитрович Радь ; наук. керівник к.е.н., доц. В. О. Гомотюк. Тернопіль : ЗУНУ, 2024. 59 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота Маркетингові стратегії МНК в умовах глобальних викликів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/53197
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Радь Р..pdf1.94 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.