Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/53198
Назва: Особливості впливу соціальних мереж на глобальний споживчий ринок
Інші назви: The Impact of Social Media on the Global Consumer Market Features
Автори: Ридзь, Микола Васильович
Ключові слова: міжнародні економічні відносини
СОТ
Дата публікації: 2024
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Ридзь, М. В. Особливості впливу соціальних мереж на глобальний споживчий ринок = The Impact of Social Media on the Global Consumer Market Features : кваліфікаційна робота : спец. 292 – міжнародні економічні відносини освітньо-професійна програма – міжнародний маркетинг / Микола Васильович Ридзь ; наук. керівник к.е.н., доц. В. О. Гомотюк. Тернопіль : ЗУНУ, 2024. 81 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота Особливості впливу соціальних мереж на глобальний споживчий ринок.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/53198
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ридзь М.pdf1.26 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.