Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/53203
Назва: Маркетингові аспекти формування іміджу України
Інші назви: Marketing Aspects of Forming the Image of Ukraine
Автори: Шухманн, Вадим Александерович
Ключові слова: імідж держави
маркетингові стратегії
Дата публікації: 2024
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Шухманн, В. А. Маркетингові аспекти формування іміджу України = Marketing Aspects of Forming the Image of Ukraine : кваліфікаційна робота : спец. 292 – міжнародні економічні відносини освітньо-професійна програма – міжнародний маркетинг / Вадим Александерович Шухманн ; наук. керівник д.е.н., проф. О. М. Сохацька. Тернопіль : ЗУНУ, 2024. 64 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота Маркетингові аспекти формування іміджу України.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/53203
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шухманн В..pdf1.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.