Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/53246
Назва: Соціальний супровід дітей із затримкою психічного розвитку в умовах інклюзивного навчального комплексу
Автори: Фенюк, Ірина Миколаївна
Ключові слова: соціальний супровід
затримка психічного розвитку
iнклюзивне навчання
Дата публікації: 2024
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Фенюк, І. М. Соціальний супровід дітей із затримкою психічного розвитку в умовах інклюзивного навчального комплексу : кваліфікаційна робота : спец. 231 – соціальна робота освітньо-професійна програма – соціальна робота / Ірина Миколаївна Фенюк ; наук. керівник к.філол.н., доц. О. В. Васильків. Тернопіль : ЗУНУ, 2024. 68 с.
Короткий огляд (реферат): У магістерській роботі визначено зміст понять «затримка психічного розвитку», «iнклюзивне навчання», їх загальна характеристика. Досліджено основніетапи соціального супроводу, принципи та моделi iнклюзивного навчання. Вивчено роль психологів, соціальних працівників, педагогів для дiтей із затримкою психічного розвитку в умовах інклюзивного навчального комплексу. Досліджено психологічні особливості дітей із затримкою психічного розвитку, методики соціального супроводу в інклюзивному середовищі. Здійснено аналізіснуючих моделей супроводу та досвіду конкретних закладів, які успішно впроваджують соціальний супровід в інклюзивних навчальних комплексах. Досліджено проблеми та виклики у соціальному супроводі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/53246
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фенюк_СРзм-21.pdf986.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.