Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/53727
Назва: Формування програми маркетингових комунікацій на підприємстві
Інші назви: Formation of a marketing communications program at the enterprise
Автори: Лабунський, Віталій Володимирович
Ключові слова: маркетингові комунікації
Дата публікації: 2024
Видавництво: Вінниця, ВННІЕ ЗУНУ
Бібліографічний опис: Лабунський, В. В. Формування програми маркетингових комунікацій на підприємстві = Formation of a marketing communications program at the enterprise : кваліфікаційна робота : спец. 051 – економіка освітньо-професійна програма – економіка та управління підприємством / Віталій Володимирович Лабунський ; наук. керівник Н. А. Паланюк. Вінниця : ВННІЕ ЗУНУ, 2024. 63 с.
Короткий огляд (реферат): У роботі розкрито сутність маркетингових комунікації, показано їх місце та роль в системі управління підприємством. Окремо досліджено інструменти маркетингових комунікацій. Проаналізовано програми маркетингових комунікацій ТОВ «Будсервіс». Розроблено практичні пропозиції щодо удосконалення програми маркетингових комунікацій на підприємстві.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/53727
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Labunskyi V.V. Emvn-21.pdf717.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.