Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/53738
Назва: Ефективний маркетинг як фактор успіху у підприємницькій діяльності
Інші назви: Effective marketing as a success factor in entrepreneurial activity
Автори: Сорокін, Олександр Валерійович
Ключові слова: маркетинг
маркетингова діяльність
успіх
господарювання
Дата публікації: 2024
Видавництво: Вінниця, ВННІЕ ЗУНУ
Бібліографічний опис: Сорокін, О. В. Ефективний маркетинг як фактор успіху у підприємницькій діяльності = Effective marketing as a success factor in entrepreneurial activity : кваліфікаційна робота : спец. 051 – економіка освітньо-професійна програма – економіка та управління підприємством / Олександр Валерійович Сорокін. Вінниця : ВННІЕ ЗУНУ, 2024. 53 с.
Короткий огляд (реферат): У роботі досліджено теоретичні основи маркетингу як провідного фактору успіху підприємницької діяльності. Проведено класифікацію маркетингових інструментів та визначено їх ефективність у підприємницькій діяльності. Здійснено аналітичну оцінку комплексу маркетингу реально функціонуючого підприємства «Агроград В». Вдосконалено систему маркетингу для сучасного українського підприємства через модель діджитал-маркетингу. Визначено та обґрунтовано шляхи підвищення ефективності маркетингу як фактору успіху в підприємницькій діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/53738
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сорокін О. ЕЕПмвн-21.pdf1.59 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.