Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/53787
Назва: Формування маркетингової конкурентної стратегії закладів на рику медичних послуг
Автори: Пенькова, Тетяна Василівна
Ключові слова: медичні послуги
конкурентна стратегія
заклад охорони здоров’я
Дата публікації: 2024
Видавництво: Вінниця, ВННІЕ ЗУНУ
Бібліографічний опис: Пенькова, Т. В. Формування маркетингової конкурентної стратегії закладів на рику медичних послуг : кваліфікаційна робота : спец. 073 – менеджмент освітньо-професійна програма – менеджмент закладів охорони здоров’я / Тетяна Василівна Пенькова. Вінниця : ВННІЕ ЗУНУ, 2024. 46 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота Формування маркетингової конкурентної стратегії закладів на рику медичних послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/53787
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Penkova_T.V._MZOZzvnm-21.pdf1.18 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.