Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/53905
Назва: Специфіка процесів прийняття рішень в ситуації рекламного впливу
Інші назви: Specificity of decisionmaking processes in a situation of advertising influence
Автори: Ковальчук, Дмитро Олександрович
Ключові слова: рекламне рішення
реклама
Дата публікації: 2024
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Ковальчук, Д. О. Специфіка процесів прийняття рішень в ситуації рекламного впливу = Specificity of decisionmaking processes in a situation of advertising influence : кваліфікаційна робота : спец. 053 – психологія освітньо-професійна програма – психологія / Дмитро Олександрович Ковальчук. Тернопіль : ЗУНУ, 2024. 65 с.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі з теоретико-методологічних позицій проведено аналіз структурно-процесуальної сутності рекламного рішення; розкрито специфіку факторів, що детермінують рекламне рішення у соціальній рекламі; проведене емпіричне дослідження дало змогу виявити основні чинники та закономірності, властиві процесам вибору реклами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/53905
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ковальчук магістерська.pdf566.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.