Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54204
Назва: | Психолого-педагогічний супровід розвитку пізнавальних процесів у дітей дошкільного віку |
Інші назви: | Psychological and pedagogical support for the development of cognitive processes in preschool children |
Автори: | Гнатів, Ірина Володимирівна |
Ключові слова: | пізнавальний процес діти дошкільного віку психолого-педагогічний супровід |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Тернопіль, ЗУНУ |
Бібліографічний опис: | Гнатів, І. В. Психолого-педагогічний супровід розвитку пізнавальних процесів у дітей дошкільного віку = Psychological and pedagogical support for the development of cognitive processes in preschool children : кваліфікаційна робота : спец. 053 – психологія освітньо-професійна програма – психологія / Ірина Володимирівна Гнатів ; наук. керівник к.ю.н., доц. О. М. Яремко. Тернопіль : ЗУНУ, 2024. 65 с. |
Короткий огляд (реферат): | У кваліфікаційній роботі з теоретико-методологічних позицій проаналізовано сучасні підходи до проблеми організації психолого-педагогічного супроводу розвитку пізнавальних процесів у дітей дошкільного віку; обґрунтовано та експериментально досліджено його напрями, виявлено особливості розвитку пізнавальної сфери дошкільнят й визначено психолого-педагогічні умови розвитку міжфункціональних зв'язків у ній. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54204 |
Розташовується у зібраннях: | 2024-2025 н. р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гнатів_ПСзм21 (1).pdf | 557.45 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.