Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54204
Назва: Психолого-педагогічний супровід розвитку пізнавальних процесів у дітей дошкільного віку
Інші назви: Psychological and pedagogical support for the development of cognitive processes in preschool children
Автори: Гнатів, Ірина Володимирівна
Ключові слова: пізнавальний процес
діти дошкільного віку
психолого-педагогічний супровід
Дата публікації: 2024
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Гнатів, І. В. Психолого-педагогічний супровід розвитку пізнавальних процесів у дітей дошкільного віку = Psychological and pedagogical support for the development of cognitive processes in preschool children : кваліфікаційна робота : спец. 053 – психологія освітньо-професійна програма – психологія / Ірина Володимирівна Гнатів ; наук. керівник к.ю.н., доц. О. М. Яремко. Тернопіль : ЗУНУ, 2024. 65 с.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі з теоретико-методологічних позицій проаналізовано сучасні підходи до проблеми організації психолого-педагогічного супроводу розвитку пізнавальних процесів у дітей дошкільного віку; обґрунтовано та експериментально досліджено його напрями, виявлено особливості розвитку пізнавальної сфери дошкільнят й визначено психолого-педагогічні умови розвитку міжфункціональних зв'язків у ній.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54204
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гнатів_ПСзм21 (1).pdf557.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.