Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54209
Назва: | Психолого-педагогічні умови формування творчої позиції дітей дошкільного віку |
Автори: | Тарасова, Анна Вікторівна |
Ключові слова: | творчість творчий потенціал діти дошкільного віку |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Тернопіль, ЗУНУ |
Бібліографічний опис: | Тарасова, А. В. Психолого-педагогічні умови формування творчої позиції дітей дошкільного віку : кваліфікаційна робота : спец. 053 – психологія освітньо-професійна програма – психологія / Анна Вікторівна Тарасова ; наук. керівник к.психол.н., доц. Г. С. Гірняк. Тернопіль : ЗУНУ, 2024. 58 с. |
Короткий огляд (реферат): | У кваліфікаційній роботі з теоретико-методологічних позицій проаналізовано основні підходи до проблематики формування творчої позиції дошкільнят та досліджено зв'язок між різними формами її прояву; описано психологічні закономірності та етапи формування цього процесу; розроблено й апробовано програму емпіричного дослідження, спрямованого на вивчення впливу ігор з протиріччями на розвиток творчої позиції дітей дошкільного віку. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54209 |
Розташовується у зібраннях: | 2024-2025 н. р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тарасова_ПСзм21.pdf | 447.66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.