Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54317
Назва: Вплив соціальних мереж на розвиток туристичних дестинацій України
Автори: Ткачук, Марія Іванівна
Ключові слова: соціальні мережі
туристичні дестинації
маркетинг у туризмі
Дата публікації: 2024
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Ткачук, М. І. Вплив соціальних мереж на розвиток туристичних дестинацій України : кваліфікаційна робота : спец. 242 – туризм освітньо-професійна програма – туризм / Марія Іванівна Ткачук ; наук. керівник к.е.н., доц. У. В. Ткач. Тернопіль : ЗУНУ, 2024. 69 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота Вплив соціальних мереж на розвиток туристичних дестинацій України.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54317
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ткачук М. Тз-41.pdf1.67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.