Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54325
Назва: Маркетингові стратегії підприємств туристичного бізнесу
Автори: Антосєва, Діана Юріївна
Ключові слова: маркетингові стратегії
туристичні послуги
Дата публікації: 2024
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Антосєва, Д. Ю. Маркетингові стратегії підприємств туристичного бізнесу : кваліфікаційна робота : спец. 242 – туризм освітньо-професійна програма – туризм / Діана Юріївна Антосєва ; наук. керівник к.е.н., доц. Б. А. Камінський. Тернопіль : ЗУНУ, 2024. 46 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота Маркетингові стратегії підприємств туристичного бізнесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54325
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Антосєва Діана.pdf784.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.