Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54329
Назва: Організація служби обслуговування в готелях та класифікація готелів за зірками
Автори: Круглик, Владислав Сергійович
Ключові слова: готельна індустрія
служба обслуговування
класифікація готелів
послуги
комфорт
обслуговування
персонал
hotel industry
service department
hotel classification
services
comfort
service
staff
Дата публікації: 2024
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Круглик, В. С. Організація служби обслуговування в готелях та класифікація готелів за зірками : кваліфікаційна робота : спец. 241 – готельно-ресторанна справа освітньо-професійна програма – готельно-ресторанна справа / Владислав Сергійович Круглик ; наук. керівник к.е.н., доц. В. І. Охота. Тернопіль : ЗУНУ, 2024. 55 с.
Короткий огляд (реферат): Проведено аналіз системи класифікації готелів в різних країнах світу, аналіз характеристики готелів їх типів, аналіз організації процесів роботи служби обслуговування, досліджено ролі та функції працівників і персоналу в готелях. Запропоновано інноваційні рішення та технології щодо покращення обслуговування та роботи служб в готелі, запропоновані пропозиції для вирішення проблем та недоліків в організації служби обслуговування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54329
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Круглик Владислав.pdf680.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.