Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54652| Назва: | Особливості самосвідомості та умови її формування в дошкільників із затримкою психічного розвитку |
| Інші назви: | Features of self-awareness and conditions for its formation in preschoolers with mental retardation |
| Автори: | Баранська, Соломія Миколаївна |
| Ключові слова: | затримка психічного розвитку розвиток дошкільників самосвідомість |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Тернопіль, ЗУНУ |
| Бібліографічний опис: | Баранська, С. М. Особливості самосвідомості та умови її формування в дошкільників із затримкою психічного розвитку = Features of self-awareness and conditions for its formation in preschoolers with mental retardation : кваліфікаційна робота : спец. 053 – психологія освітньо-професійна програма – психологія / Соломія Миколаївна Баранська ; наук. керівник к.психол.н., доц. Т. Л. Надвинична. Тернопіль : ЗУНУ, 2025. 70 с. |
| Короткий огляд (реферат): | Кваліфікаційна робота Особливості самосвідомості та умови її формування в дошкільників із затримкою психічного розвитку. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54652 |
| Розташовується у зібраннях: | 2024-2025 н. р. |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Баранська_ПС_41.pdf | 735.5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.