Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54652
Назва: Особливості самосвідомості та умови її формування в дошкільників із затримкою психічного розвитку
Інші назви: Features of self-awareness and conditions for its formation in preschoolers with mental retardation
Автори: Баранська, Соломія Миколаївна
Ключові слова: затримка психічного розвитку
розвиток дошкільників
самосвідомість
Дата публікації: 2025
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Баранська, С. М. Особливості самосвідомості та умови її формування в дошкільників із затримкою психічного розвитку = Features of self-awareness and conditions for its formation in preschoolers with mental retardation : кваліфікаційна робота : спец. 053 – психологія освітньо-професійна програма – психологія / Соломія Миколаївна Баранська ; наук. керівник к.психол.н., доц. Т. Л. Надвинична. Тернопіль : ЗУНУ, 2025. 70 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота Особливості самосвідомості та умови її формування в дошкільників із затримкою психічного розвитку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54652
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Баранська_ПС_41.pdf735.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.