Маркетингова політика комунікацій
Loading...
Date
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Братко О.С. Маркетингова політика комунікацій: Навчальний посібник. - Тернопіль: Карт-бланш, 2006. - 275 с.
Abstract
У посібнику висвітлюється навчальний матеріал, який забезпечує теоретичне вивчення та опанування навичок
практичної роботи у сфері маркетингових комунікацій.
Розглядається сутність маркетингової політики комунікацій та особливості їх організації, класифікація та
системи маркетингових комунікацій. Охарактеризовані та всебічно розглянуті такі аспекти маркетингових
комунікацій як реклама і рекламна діяльність; стимулювання збуту; процес і засоби стимулювання;
мерчандайзинг; персональний продаж; прямий маркетинг; механізм проведення презентацій; паблік рілейшнз.
Значна увага присвячена синтетичним засобам маркетингових комунікацій, зокрема: організація і проведення
виставок та ярмарок; брендинг; спонсорство.
Навчальний посібник написано з урахуванням світового та вітчизняного досвіду. Він призначається для
студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, менеджерів і маркетологів, та тих практичних
працівників, чия діяльність пов'язана з торгівлею та здійсненням комунікацій.