Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29363| Назва: | Принципи і параметри соціально-психологічного проектування освітніх систем |
| Автори: | Бригадир, Марія |
| Ключові слова: | методологічна робота науковий проект соціально-психологічне проектування освітня система інноваційна система модульно-розвивальна система параметри проектування психосоціальний розвиток педагогічна діяльність освітня діяльність |
| Дата публікації: | 2000 |
| Видавництво: | ТАНГ |
| Бібліографічний опис: | Бригадир, М. Принципи і параметри соціально-психологічного проектування освітніх систем [Текст] / Марія Бригадир // Психологія і суспільство. - 2000. - № 1. - С. 60-79. |
| Короткий огляд (реферат): | Окреслюється завдання і концептуальний зміст соціально-психологічного проектування як окремої методологічної діяльності; характеризується принципи дослідження, розвитку і проектування освітніх систем; виявляється взаємозв’язок принципів і параметрів проектування традиційних та інноваційних моделей організації навчально-виховного процесу. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29363 |
| Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2000 рік №1 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Бригадир.pdf | 365.45 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.