Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29423| Назва: | Метод активного соціально-психологічного навчання: індуктивно-дедуктивне обгрунтування |
| Автори: | Яценко, Тамара |
| Дата публікації: | 2001 |
| Видавництво: | ТАНГ |
| Бібліографічний опис: | Яценко, Т. Метод активного соціально-психологічного навчання: індуктивно-дедуктивне обгрунтування [Текст] / Тамара Яценко // Психологія і суспільство. - 2001. - № 1. - С. 164-173. |
| Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлені індуктивно-дедуктивні засади групової психокорекції, обґрунтований зв’язок методу активного соціально-психологічного навчання з науково-діагностичними аспектами пізнання людини, розкрита специфіка глибинно-психологічної психокорекції, а також доведена її важливість для професійної підготовки психологів-практиків. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29423 |
| Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2001, № 1 (3) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Яценко.pdf | 218.74 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.