Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29489| Назва: | Динаміка різновидів рефлексії у модульно-розвивальному навчальному циклі |
| Автори: | Бугерко, Ярослава |
| Ключові слова: | освітня діяльність модульно-розвивальна інноваційна система соціально-культурнопсихологічний простір розвивальна педагогічна взаємодія інтелектуальна; особистісна; кооперативна; духовно-екзистенційна рефлексія навчальна проблемна ситуація рефлексивна організація проблемно-пошукового мислення паритетна співдіяльність рефлексивні уявлення |
| Дата публікації: | 2002 |
| Видавництво: | ТАНГ |
| Бібліографічний опис: | Бугерко, Я. Динаміка різновидів рефлексії у модульно-розвивальному навчальному циклі [Текст] / Ярослава Бугерко // Психологія і суспільство. – 2002. – № 3-4. – С. 142-159. |
| Короткий огляд (реферат): | За модульно-розвивальної системи школяр не тільки оволодіває теоретичними знаннями основ наук, не лише прилучається до мистецтва соціально-прийнятного їх нормування, а ще й навчається виділяти, аналізувати і співвідносити з предметною ситуацією власні дії, переосмислювати образи предметної ситуації задачі (інтелектуальні смисли) та власні психічні образи, з якими ототожнює себе Я (особистісні смисли). Це спричинює виникнення новоутворень у внутрішньому світі людини, пов’язаних із її продуктивною самозміною і саморозвитком. Тоді в неї закріплюється адекватний рефлексивний спосіб здійснення самої себе, ключовий момент якого полягає у виробленні нової, відмінної від попередньої, позиції, а відтак і в активній самоперебудові її як особистості та самореорганізації власного миследіяння. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29489 |
| Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2002, № 3-4 (9-10) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Бугерко.pdf | 448.54 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.