Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52183
Назва: Формування та реалізація конкурентних стратегій просування продукції на міжнародні ринки
Автори: Прус, Олександр Ігорович
Ключові слова: міжнародні конкурентні стратегії
продукція
міжнародні ринки
Дата публікації: 2024
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Прус, О. І. Формування та реалізація конкурентних стратегій просування продукції на міжнародні ринки : спец. 073 – менеджмент освітньо-професійна програма – міжнародний менеджмент / Олександр Ігорович Прус ; наук. керівник к.е.н., доц. Т. І. Длугопольська. Тернопіль : ЗУНУ, 2024. 45 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота Формування та реалізація конкурентних стратегій просування продукції на міжнародні ринки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52183
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Прус.pdf1.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.