Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/53322
Назва: Метод виявлення та класифікації транспортних засобів на основі комп'ютерного зору
Інші назви: Method for Detection and Classification of Vehicles Based on Computer Vision
Автори: Карнидал, Михайло Сергійович
Ключові слова: виявлення та класифікація транспортних засобів
глибоке навчання
YOLOV8
обробка зображень
відстеження
комп'ютерний зір
моніторинг транспорту
vehicle detection and classification
deep learning
image processing
tracking, computer vision
traffic monitoring
Дата публікації: 2024
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Карнидал, М. С. Метод виявлення та класифікації транспортних засобів на основі комп'ютерного зору = Method for Detection and Classification of Vehicles Based on Computer Vision : кваліфікаційна робота : спец. 122 – комп'ютерні науки освітньо-професійна програма – комп'ютерні науки / Михайло Сергійович Карнидал ; наук. керівник к.т.н., доц. Д. І. Загородня. Тернопіль : ЗУНУ, 2024. 79 с.
Короткий огляд (реферат): Метою роботи є розробка методу для автоматизованої системи виявлення та класифікації транспортних засобів з використанням алгоритмів глибокого навчання. Така система здатна працювати в реальному часі та забезпечувати високу точність навіть у складних умовах дорожнього середовища.. Методи дослідження, використані у роботі, включають згорткові нейронні мережі, модифіковану модель YOLOv8 з модулем для покращеного виявлення транспортних засобів завдяки фокусуванню на важливих ознаках, традиційні методи обробки зображень для попередньої підготовки даних. Результати дослідження: розроблено метод для інтегрованої системи моніторингу дорожнього руху, що використовує модифіковану архітектуру YOLOv8 із впровадженням модуля додаткової ували для підвищення точності детекції об'єктів. Проведено експериментальне дослідження та аналіз ефективності системи. Практичне значення роботи полягає у створенні методу для системи, яка здатна автоматизувати процес моніторингу дорожнього руху в реальному часі. Рекомендації для подальших досліджень включають вдосконалення алгоритмів роботи в умовах низького освітлення, розширення можливостей системи для аналізу складних дорожніх умов, інтеграцію з системами прогнозування заторів та розробку адаптивних моделей, які враховують погодні умови.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/53322
Розташовується у зібраннях:2024-2025 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Карнидал.pdf6.97 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.