Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54882
Назва: | Формування та впровадження політики відновлення в регіонах України |
Інші назви: | The formation and implementation of recovery policy in the regions of Ukraine |
Автори: | Яковчук, Ярослав Yakovchuk, Yaroslav |
Ключові слова: | місцеві органи державної влади виконавча влада регіональна політика військові адміністрації відновлення регіонів сталий розвиток регіонів local public authorities executive power regional policy military administrations regional recovery sustainable development of regions |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | ЗУНУ |
Бібліографічний опис: | Яковчук, Я. Формування та впровадження політики відновлення в регіонах України [Текст] / Ярослав Яковчук // Актуальні проблеми правознавства. – 2023. – Вип. 2. – С. 78-86. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто особливості формування та впровадження політики відновлення в регіонах України та роль місцевих органів державної влади у цьому процесі. Проаналізовано особливості складання планів відновлення та розвитку й програми комплексного відновлення областей та м. Києва. При цьому значну увагу зосереджено на ролі військових адміністрацій як тимчасових органів державної влади. Зазначено, що основою під час формування та впровадження заходів відновлення регіонів має стати принцип «знизу вгору», децентралізований процес відбудови, що є найкращим способом досягнення цілей сталого розвитку області. Проаналізовано досвід України у відновленні східних областей, виділено актуальні проблеми, що не сприяли досягненню передбачених заходів, та запропоновано заходи щодо попередження таких наслідків під час формування політики відновлення, зокрема: під час формування планів та програми відновлення слід здійснити реальну оцінку стану негативних впливів та їх наслідків (збитків) на певний регіон, визначити пріоритети для забезпечення соціальної справедливості та добробуту населення, сформувати перелік та зміст виключно першочергових заходів, що необхідно вжити для швидкого відновлення області та прискорення економічного розвитку. Зроблено висновок, що впровадження заходів по відновленню мають носити комплексний підхід, здійснюватися на належному рівні координації між центральними та регіональними органами державної влади із впровадженням моніторингу та оцінювання прийнятих рішень, що дасть змогу забезпечити сталу політику і сталий розвиток України. При цьому запровадження першочергових заходів по відновленню напряму залежить від дій військової адміністрації та її взаємодії з центральними органами державної влади, з суб’єктами господарювання та громадським суспільством. The article examines the peculiarities of the formation and implementation of recovery policy in the regions of Ukraine and the role of local public authorities in this process. The peculiarities of drawing up recovery and development plans and programmes for comprehensive recovery of regions and the city of Kyiv are analysed. At the same time, considerable attention is paid to the role of military administrations as temporary public authorities. It is noted that the bottom-up principle, a decentralised reconstruction process, should be the basis for the formation and implementation of regional recovery measures, which is the best way to achieve the goals of sustainable development of the region. The Ukraine's experience in restoring the eastern regions is analysed. It is identified the current problems that did not contribute to the achievement of the envisaged measures, and proposes measures to prevent such consequences in the course of formulating the recovery policy, in particular: when formulating recovery plans and programmes, a real assessment of the state of negative impacts and their consequences (damages) on a particular region should be made, priorities should be identified to ensure social justice and welfare of the population, and a list and content of exclusively priority measures should be formed which are not necessary for the It is concluded that the implementation of recovery measures should be comprehensive, carried out at the appropriate level of coordination between central and regional public authorities with the introduction of monitoring and evaluation of decisions made, which will ensure sustainable policy and sustainable development of Ukraine. At the same time, the implementation of priority recovery measures directly depends on the actions of the military administration and its interaction with central government agencies, business entities and civil society. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54882 |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми правознавства 2023 рік Випуск 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Яковчук.PDF | 386.15 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.