Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54942
Назва: Research and Practice on the Talent Cultivation Model of Music Education Majors in Normal Universities in China
Інші назви: Дослідження та практика моделі підготовки фахівців із музичної освіти у педагогічних університетах Китаю
Автори: Pysarchuk, Oksana Tarasivna
Peng, Canxing
Писарчук, Оксана Тарасівна
Пен, Цаньсін
Ключові слова: normal universities, music education majors, talent cultivation model, practice and innovation, interdisciplinary integration
педагогічні університети, заклади вищої освіти, здобувачі вищої освіти, магістри музичної освіти, модель підготовки фахівців, практична підготовка, освітні інновації, міждисциплінарна інтеграція
Дата публікації: 8-лип-2025
Видавництво: Видавнича група «Наукові перспективи»
Бібліографічний опис: Pysarchuk O.T., Peng Canxing. Research and Practice on the Talent Cultivation Model of Music Education Majors in Normal Universities in China. Суспільство та національні інтереси: журнал. 2025. № 7(15). С. 35-43. https://doi.org/10.52058/3041-1572-2025-7(15)-35-43
Серія/номер: «Освіта/Педагогіка»;
Короткий огляд (реферат): This study focuses on the talent cultivation model for music education majors in normal universities. Through in-depth analysis of existing models, it reveals issues in aspects such as training objectives, curriculum design, and teaching methods. The research finds that some universities place excessive emphasis on the cultivation of musical performance skills while neglecting the enhancement of educational teaching abilities and comprehensive qualities, making it difficult for graduates to competently perform in actual teaching work. In response to the issues, this study proposes innovative strategies such as practice-oriented education, interdisciplinary integration, leveraging modern technology, conducting diversified musical activities, and establishing social connections, aiming to improve the quality of talent cultivation in music education majors. Taking China Conservatory of Music as an example, its "dual-focus, one-specialty with multiple skills" model for cultivating outstanding teachers has achieved remarkable results in practice. It not only enhances students' professional skills and educational teaching abilities but also promotes their comprehensive and all-round development. Through a scientific effect evaluation mechanism, the validity and feasibility of this model have been verified, providing beneficial insights and references for other normal universities. This study emphasizes that talent cultivation for music education majors in normal universities should focus on the comprehensive development of students, actively exploring and practicing new talent cultivation models that meet the needs of the times to adapt to the rapid development of society and education. У дослідженні розглядається модель підготовки фахівців зі спеціальності «музична освіта» в педагогічних університетах Китайської народної республіки. На основі ґрунтовного аналізу наявних моделей виявлено проблеми, пов’язані з формулюванням цілей підготовки, розробкою навчальних планів і методами викладання. У процесі дослідження встановлено, що окремі університети приділяють надмірну увагу розвитку виконавських музичних навичок, водночас недостатньо зосереджуються на формуванні педагогічних умінь та загальних фахових компетентностей. Це ускладнює для випускників ефективне виконання професійних обов’язків у реальному освітньому середовищі. Успішними практиками у розв’язанні виявлених проблем дослідження запропоновано низку інноваційних стратегій, зокрема: практико орієнтоване навчання, міждисциплінарну інтеграцію, використання сучасних технологій, проведення різноманітних музичних заходів і налагодження соціального партнерства. Зазначені підходи спрямовані на підвищення якості підготовки фахівців у галузі музичної освіти. На прикладі Китайської консерваторії музики охарактеризовано модель підготовки висококваліфікованих викладачів за принципом «подвійний фокус, одна спеціальність — множинні навички», яка продемонструвала істотні результати на практиці. Зазначено, що обґрунтована модель не лише сприяє розвитку професійних умінь і педагогічних компетентностей студентів, але й забезпечує їх всебічний і гармонійний розвиток. За допомогою науково обґрунтованого механізму оцінки ефективності підтверджено дієвість і практичну доцільність характеризованої моделі, що може бути корисним досвідом і рекомендаціями для інших педагогічних університетів. У дослідженні наголошено, що підготовка фахівців із музичної освіти в педагогічних закладах має зосереджуватися на всебічному розвитку студентів, активно досліджуючи та впроваджуючи нові моделі підготовки кадрів, які відповідають викликам часу та адаптуються до швидких змін у суспільстві й освіті.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54942
ISSN: 3041-1572
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Суспільство_7_15_2025.pdf2.7 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.