Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55527
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНазарова, Ірина-
dc.contributor.authorПастернак, Юрій-
dc.contributor.authorNazarova, Iryna-
dc.contributor.authorPasternak, Yurii-
dc.date.accessioned2025-10-02T12:10:41Z-
dc.date.available2025-10-02T12:10:41Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationНазарова, І. Інвентаризаційний контроль операційної діяльності в торгівлі [Текст] / Ірина Назарова, Юрій Пастернак // Вісник економіки. – 2025. – № 2. – С. 211-222.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/55527-
dc.description.abstractВступ. Інвентаризація традиційно виконує функцію ключового інструменту підтвердження облікових даних. Вона є елементом методу бухгалтерського обліку та відіграє важливу роль у контролі фактичної наявності, стану та документального підтвердження активів і зобов’язань суб’єкта господарювання. Проведення інвентаризації є необхідною умовою забезпечення достовірності бухгалтерських даних і фінансової звітності, оскільки дозволяє своєчасно отримувати релевантну інформацію про об’єкти обліку, що сприяє ухваленню обґрунтованих управлінських рішень. Метою статті є дослідження порядку проведення інвентаризації матеріальних цінностей ручним та автоматизованим способом, визначення особливостей та переваг автоматизації інвентаризації, означення проблемних питань документування інвентаризації і розробка практичних рекомендацій щодо їх вирішення. Методи. У дослідженні використано загальнонаукові та інші методи, зокрема методи теоретичного узагальнення, порівняння, спостереження, зіставлення, конкретизації та абстрагування. Результати. У рамках дослідження вивчено порядок організації інвентаризації, визначено переваги й недоліки проведення інвентаризації вручну та автоматизованим способом, розкрито порядок фіксації результатів інвентаризації, визначено проблемні питання щодо документування інвентаризації та розроблено практичні рекомендацій щодо їхнього вирішення, зокрема запропоновано нові форми документів первинного обліку інвентаризації матеріальних активів у місцях відповідального зберігання. Перспективи. Подальших досліджень потребує процедура проведення перманентної інвентаризації у місцях відповідального зберігання. Introduction. Inventory has always served as a primary tool for verifying accounting data. It is an integral element of the accounting method and a vital instrument for verifying the existence and providing documentary evidence of a company’s assets and liabilities. Inventory is essential for ensuring the reliability of accounting data and financial reporting, as it allows for the acquisition of up-to-date information on the presence, condition, and valuation of assets and liabilities. This data supports managerial decision-making and therefore requires constant attention and further research. The objective of the article is to examine the procedure for conducting inventory of tangible assets using both manual and automated methods, to identify the features and advantages of inventory automation, to outline the key issues related to inventory documentation, and to develop practical recommendations for addressing these challenges. Methods. The research employs general scientific methods and other methods, including methods of theoretical generalization, comparison, observation, correlation, concretization, and abstraction. Results. Within the framework of the research, the procedure for organizing inventory was examined; the advantages and disadvantages of conducting inventory manually and through automated methods were identified; the process of recording inventory results was described; key issues related to inventory documentation were outlined; and practical recommendations for their resolution were developed, including the proposal of new primary accounting document templates for the inventory of tangible assets at locations of custodial storage. Perspectives. Further research is needed into the procedure for implementing perpetual inventory at custodial storage sites.uk_UA
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.subjectбухгалтерський облікuk_UA
dc.subjectорганізація облікуuk_UA
dc.subjectінвенраризаціяuk_UA
dc.subjectавтоматизаціяuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectматеріальні цінностіuk_UA
dc.subjectопераційна діяльністьuk_UA
dc.subjectторгівляuk_UA
dc.subjectaccountinguk_UA
dc.subjectaccounting organizationuk_UA
dc.subjectinventoryuk_UA
dc.subjectautomationuk_UA
dc.subjectinformation technologyuk_UA
dc.subjecttangible assetsuk_UA
dc.subjectoperating activitiesuk_UA
dc.subjecttradeuk_UA
dc.titleІнвентаризаційний контроль операційної діяльності в торгівліuk_UA
dc.title.alternativeInventory control of operating activities in tradeuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник економіки 2025 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Назарова.PDF1.98 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.