Перегляд зібрання за групою - Автори Бойчик, І. М.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 7 із 7
Дата випускуНазваАвтор(и)
2002Економіка підприємстваВихрущ, В. П.; Андрушків, Б. М.; Харів, П. С.; Федорович, Р. В.; Тирпак, І. В.; Вашків, О. П.; Сарай, Н. І.; Хопчан, М. І.; Бойчик, І. М.; Шинкарук, О. І.; Гладич, Б. Б.; Собко, О. М.; Кирич, Н. Б.; Коломийчук, В. С.; Тирпак, В. І.; Пода, А. К.; Гризан, Б. І.; Михайлюк, З. І.; Куц, Л. Л.; Лотиш, О. Я.; Янковський, В. Т.; Стец, І. І.; Пащук, І. Є.; Берницька, Д. І.; Хопчан, В. М.; Грищук, В. Б.; Чортківська, О. М.; Михальчук, І. Р.
1996Нормування науково-дослідних, дослідно-конструкторських і експериментальних робітХарів, П. С.; Яценко, Н. М.; Бойчик, І. М.; Вашків, О. П.; Собко, О. М.
2019Обґрунтування індикаторів і формалізація інтегрального показника стратегічного аналізу підприємствХорунжак, Н. М.; Бойчик, І. М.; Спяк, Г. І.; Khorunzhak, N.; Boichyk, I.; Spyk, H.
2021Основні тренди розвитку роздрібної торгівлі України в період нестабільностіБойчик, І. М.; Собко, О. М.; Спяк, Г. І.; Boichyk, Iryna; Sobko, Olha; Spyak, Halyna
2016Перспективи входження вітчизняної молочної індустрії на ринок ЄС шляхом посилення конкурентоспроможності брендуСобко, О. М.; Бойчик, І. М.; Sobko, O. M.; Boichyk, I. M
2021Рівень та якість торговельного обслуговування: сутність та співвідношення понятьБойчик, І. М.; Собко, О. М.; Спяк, Г. І.; Boichyk, I. M.; Sobko, O. M.; Spyak, H. I.
2017Удосконалення брендингу як основа формування вартості суб’єкта господарюванняБойчик, І. М.; Boichyk, I. M.